Har du det, der skal til for at opbygge og drive vores detailhandel til nye højder, og brænder du for at levere god service og skabe kundeværdi?

Er du i stand til at definere og følge op på KPI’er og salgstal, alt imens du bevarer og sikrer en topmotiveret kæde af butikker? 

Så kan du være vores Retail Operations Manager. 

Som vores nye Retail Operations Manager er du drevet af at forbedre, udbygge og skabe vækst for vores forretning. Vi forventer, du er ambitiøs og naturligt formår at skabe stærke relationer, og samtidig evner at skubbe driften til nye højder. Du får en vigtig rolle i den daglige ledelse af vores driftsorganisation, hvor du sikrer organisatorisk effektivitet og gode forretningsresultater. For dig er det naturligt at sætte mål, udarbejde planer og eksekvere – inden for både drift og salg. Du stræber konstant efter at gøre livet bedre og lettere for alle, der arbejder i vores organisation. Uanset om det er optimering af processer og systemer eller input til best-practice – så er du ”den”, og du står ikke og tripper med hænderne i lommen. Du har et drive, som driver dig fremad og du ønsker at se handling. Som vores Retail Operation Manager vil du bl.a. få ansvar for:

  • Den daglige drift – herunder også økonomi – hvor du tilstræber at gøre ting smartere, finde nye veje til øget indtjening og minimerede omkostninger
  • Planlægning, udførsel og opfølgning på drift og salg i detailledet
  • At koordinere med HR, hvor du sikrer performance ved at identificere den rette person til den enkelte opgave
  • At udvikle, implementere og vedligeholde ”best-practice” processer og strukturer

 

Du kan konceptualisere behov – uden at være for ”corporate”

Du har øje for udvikling og strategi, og du ved, hvad det vil sige at professionalisere et erhverv. Derfor ved du også, hvordan du kan udvikle, eksekvere og administrere en detailstrategi og forretningsplan. Du bliver ansvarlig for den nationale detailhandel, hvor du vil hjælpe de to regionale ledere med at drive forretningen fremad. Alle butikschefer rapporterer til de regionale ledere, hvilket gør dem til to af dine vigtigste interessenter. Du vil derfor jævnligt få en masse input fra vores butikker, som du skal håndtere og eksekvere på. Og når du gør det, er du god til at se dem i et større forretningsperspektiv. Du har falkeblik, for du ser alle mulighederne, der – ikke kun vil udvikle én butik – men hele vores forretning.

Du har et konstant øje på vores forretningsmiljø og vores konkurrenceomgivelser, hvor du – igen med dit falkeblik – formår at identificere markedsmuligheder og vækstpotentialer.

Høj faglighed og erfaring fra detailbranchen

Som vores nye Retail Operations Manager skal du have en god kommerciel forståelse. Det er et stort plus i vores bog, hvis du har en akademisk baggrund, for eksempel en bachelorgrad i virksomhedsledelse, erhvervsøkonomi eller inden for et lignende område. Du kender til detailbranchen, og kommer sandsynligvis med 3-5 års brancheerfaring. Begreberne “forbrugeradfærd” og “kundeoplevelse” er ikke fremmed for dig, og har du kendskab til webshops, og hvordan de fungerer, er det absolut også et plus – men det er ikke et krav. Fuld færdighed i både dansk, engelsk og Excel er et krav, og vi vil elske, hvis du også har gode generelle IT-færdigheder.

Du lykkes i opgaven gennem din ærlige og direkte kommunikation, hvor du klart udtrykker dine forventninger, så der ikke er tvivl om, hvor dine kolleger har dig. Du er lærenem og den evne gør, at du kan multitaske og løse flere opgaver på samme tid. Kombineret med dit høje ambitionsniveau for forretningen, går du naturligt forrest, og bidrager til at medarbejderne i Helsemin tydeligt kan se vækst-kursen, som er lagt.

Hvordan er det at arbejde hos Helsemin?

Helsemin har eksisteret i mere end 25 år, og for os betyder sundhed at levere naturlige, økologiske og bæredygtige produkter, som du kan stole på. Vores uddannede og kyndige eksperter tilbyder dagligt råd og vejledning til kunder, så de kan træffe nemme og brugbare sundhedsvalg. Vores kundeservice er derfor altafgørende for vores succes. Uanset om det er online, over telefonen eller ansigt til ansigt, så stræber vi efter at gå den ekstra mil for vores kunder. Du får en hverdag centralt i København, hvor du bliver en del af en dynamisk organisation med en meget sund mission. Vi slår os ikke op på at være formelle, og du vil opleve et uformelt miljø, hvor der er højt til loftet. Vi er transparente, og vi interesserer os meget for hinanden, og det er absolut værdier, som du vil føle og opleve, når du træder ind ad vores døre.

Vil du med på vores sunde mission?

Vi er teamet op med Konsulenthuset ballisager, der hjælper os med at håndtere rekrutteringsprocessen. Du er velkommen til at kontakte konsulent Camilla Lykke Hansen på e-mail clh@ballisager.com, hvis du har nogle spørgsmål.

Vi glæder os til at modtage et motiveret CV fra dig, hvor du fortæller os, hvordan du kan bidrage og gøre en forskel for vores kunder. Vi har valgt ikke at bruge ansøgninger i vores processer, men vil selvfølgelig gerne vide, hvad der motiverer dig til at søge stillingen. Skriv derfor din motivation for stillingen direkte ind i dit CV. Du kan se, hvad det indebærer her, inden du ansøger.

Vi behandler løbende ansøgninger, og vi lukker for ansøgninger, når vi har fundet den rigtige profil.

Vi glæder os til at høre fra dig. 

 

Om Ballisager

I Konsulenthuset ballisager har vi mange års erfaring med rekruttering af ledere, specialister og andre nøgleprofiler.

Vores rekrutteringskonsulenter har hjulpet med at rekruttere flere hundrede ledere og specialister for vores kunder på tværs af forskellige brancher.

Stillingsbetegnelserne hedder alt fra CFO, Direktør, salgschef eller Indkøbs- og Marketingdirektør til Key Account Manager, Business Central Specialist (IT) eller procesingeniør.

Start din ansøgning her: